Monday, June 20, 2011

My iPhone Base 3rd Party App





Assalamualaikum dan salam sejahtera. Setelah bertungkus lumus berusaha menggabungkan API blog dengan Aplikasi utama My iPhone Base masih pada jalan buntu, saya mengambil inisitatif menggunakan 3rd Party Apps untuk memudahkan pengguna membaca blog ini dengan cepat dan mudah. InsyaAllah dalam masa terdekat, My iPhone Base bakal didatangkan dengan aplikasinya yang tersendiri.

Dibawah ini saya sediakan beberapa paparan untuk 3rd Party Apps yang saya maksudkan itu yang diberi nama Bloapp.













Dibawah merupakan proses serta langkah untuk mendapatkan aplikasi ini:

Dowload Apps disini : Download

Ataupun search menggunakan App Store di dalam iPhone anda dengan kata kunci "Bloapp" tanpa kuot.

Selepas selesai download, sila search kata kunci "My iPhone Base" tanpa kuot menggunakan Bloapp app.

Untuk capaian pantas, snap QR Code dibawah:



Kredit kepada Fazreen.com untuk tips yang bernas ini.

By Nazrin with 4 comments

4 comments:

Salam bro..aku dh install Bloapp dan dah set blog bro sbg bookmark...:-)

ok terbaik.. apply la untuk blog anda plak.

blog aku pun dah pakai, snap la pakai QR yer....yenkerhack....

Post a Comment