Thursday, March 24, 2011

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.







Alhamdullilah, terbuka hati untuk saya membuat laman blog yang hanya mengkhususkan tentang iPhone. Blog ini akan mengandungi kesemua info serta cara-cara yang terbaik untuk memaksimumkan penggunaan iPhone anda.

Tutorial serta bimbingan yang akan ditulis didalam ini adalah berformatkan Bahasa Melayu. Memandangkan lambakan laman yang sama fungsinya tetapi dalam Bahasa Inggeris; dengan itu terdetik untuk membangunkan sebuah laman blog tentang iPhone berlandaskan Bahasa Melayu.

InsyaAllah akan menyajikan yang terbaik hanya untuk anda.

Terima kasih.

By Nazrin with 6 comments

6 comments:

salam bro...
aku ade masalah dgn iphone aku... aku hanye boleh receive call or make call through loud speaker... adakah problem berkaitan dgn software / hardware..? ape yg patut aku buat...

thanks....

Waalaikumusalam..... nanti aku keluarkan post pasal ni.... nak cakap kat sini susah gk. :)

Salam samua...nak tanya pendapat otai2 iphone suma kat sini, saya sebenarnya tengah pilih pakej iphone antara digi n maxis yg mana lebih baik. tolong bg advise.

mc mana erk nak cakap. banyak sangat pelan dorang ni. boleh bg ym? senang aku nk explain

email: korepy00@yahoo.com kalu blh email kat saya.
tq.

Post a Comment